piątek, 21 marca 2014

Na powitanie

Hej, heja, hejo! Witam was bardzo serdecznie na moim kolejnym opowiadaniu, tym razem dotyczącym paringu NaruHina :3 Ogólnie od zawsze byłam na TAK co ich związku, dlatego postanowiłam założyć tego oto bloga. Ogólnie notki zacznę dopiero wtedy, gdy powstanie szablon na owego bloga, więc w tym czasie napisze pierwsze ,,scenariusze''. Nie obędzie się też bez pary SasuSaku oczywiście ! :D Więc ogólnie życzcie mi weny a ja w tym czasie podam wam adres na mojego innego bloga : 


Sjema!

 





14 komentarzy:

  1. Jej! Będzie NaruHina i SasuSaku! A jak dasz KibaKarui, to za ciebie wyjdę normalnie! *0*
    Czytałam czasami notki na crystal ninja, były obłędne! <3
    Miej jak najszybciej ten szablon, oj miej :3
    Całuję i zapraszam do siebie
    AAN

    [chwytajchwileyuuki-chan.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NaruHina i SasuSaku jak najbardziej, ale nie KibaKarui. :( Mimo to Kiba musi być! xD
      Będę czekać na rozdział!
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Witam! ;)
    Pierwszy raz chyba spotykam się z Twoją twórczością, ale na pewno zajrzę na drugiego bloga.
    Ciekawi mnie jaki będziesz mieć pomysł na te opowiadanie.
    Mimo, że znielubiłam paring NaruHina, bo w każdym opowiadaniu opisują ją tak samo, jako nie umiejącą wydusić z siebie słowa idiotkę.
    Dlatego mam nadzieję, że tu będzie trochę inaczej.
    No i będzie mój ulubiony paring SasuSaku. :D
    No cóż, na razie nie mogę nic powiedzieć, no chyba tyle, że czekam na rozdział pierwszy.
    Zapraszam również do siebie na bloga.
    kroniki-konohy.blogspot.com
    Pozdrawiam i ściskam jak anakonda!
    ~Evelin.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z zainteresowaniem czekam na pierwszy rozdział... chodź nie za bardzo lubie paring SasuSaku, to cieszę się że będzie NaruHina, można powiedzieć dla każdego coś dobrego hehe.

    OdpowiedzUsuń
  4. zacznij pisać posty prosze <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohayo! Mam nadzieje że wstawisz szybko rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh Nie ma co strasznie długo nas witasz heh Kiedy Rozdział ? UWIELBIAM NARUHINA

    OdpowiedzUsuń
  7. HEY no fajnie by było jak by coś się pojawiło do poczytania weny życzę i czekam na notke

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy kiedykolwiek zostanie wstawiony pierwszy rozdział, lub prolog?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ludzie spokojnie ;P Może jak się pojawi to taki cholernie długaśny! ^^ (tak myślę;P)
    Ja osobiście też jestem za NARUHINA I SASUSAKU, a więc z chęcią poczytam twoje opowiadanie! Jeśli pojawi się pierwszy rozdział to bardzo bym prosiła aby mnie o tym poinformować, dobrze? ;3
    Blog bardzo przyciąga, a więc życzę weny i powodzenia w blogowaniu!

    ~Dotaka
    Zapraszam!

    -> http://byakko-moj-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko! Z marca? XD
      No to przydałoby się rzeczywiście coś dodać XD

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. będzie jakiś nowy rozdział na tym blogu?

    OdpowiedzUsuń

LAYOUT BY OKEYLA